האם יש גיבוי ל-Office 365?

לא, Office 365 אינו כולל גיבוי!
Office 365 כולל יתרונות רבים, אך גיבוי אינו כלול ברשימת התכונות של השירות.
BackupPro מספק שירותי גיבוי ייחודיים לשירותי ענן ויודע להתחבר לענן של Microsoft ולבצע גיבוי למידע העסקי.
גיבוי המידע אינו קשור ל-Microsoft ונשמר באופן מאובטח ומוצפן בשרתי Amazon.
Office 365 אומנם מספק יתירות ברמה הגבוהה ביותר, שיכפול מידע בין שרתים ואפילו בין חוות מרוחקות. חלק מהשירותים, כוללים ניהול גרסאות או שמירת פריטים שנמחקו למשך שבועיים. כל אלו הם לא רכיבי גיבוי ולא יאפשרו שיחזור מידע שנפגם, נערך, או שוכפל.
BackupPro מבטיח שהמידע העסקי שלכם יישמר ויהיה מוגן, כמו שצריך. חיייבים להגן על המידע העסקי, הנכס היקר ביותר בארגון!

נציגי השירות שלנו שומעים כל-יום תשובות שונות מפי לקוחות פעילים בשירות של Office 365:

“בטח שיש גיבוי, נראה לך שאין ל-Microsoft גיבוי?”
“איש המחשבים שלי בדק ואמר שבוודאות יש שם גיבוי”
“יש להם מערכות שרתים ענקיות עם גיבוי בין-יבשתי”

אלו התשובות הנפוצות שאומרים כאלו שבחרו לשמור את המידע העסקי שלהם בשירותי הענן של Office 365. ואין להם גיבוי למידע הרגיש ביותר בארגון: כל תעבורת הדואר, הסכמים, רשימות אנשי קשר שנאספו במשך שנים.

טעות נפוצה – שירות Office 365 מופץ ומוטמע בארגונים באמצעות חברות הטמעה שונות, שהידע שלהם מסתמך על פרסומי המוצר. חברות ההטמעה יודעות לבצע את תהליך ההטמעה. הם לא הקימו את השרתים, לא מכירים את היכולות לעומק ואין להן כל שליטה מכיוון שמדובר על מוצר בניהול צד ג’.
חלק מהלקוחות כלל לא בודקים או שואלים האם יש גיבוי למידע ויוצאים מנקודת מוצא, שכל שירות ענן של ניהול מידע עסקי חייב לכלול בתוכו גם גיבוי – טעות נפוצה!

נכון, לשירות Office 365 יש יתירות של חוות שרתים בין יבשתיות, יש גיבוי למקרה של קריסות שרתים, מערכות DR ועוד טכנולוגיות מתקדמות ומרשימות. הצגות תכלית של “מה יש” עם הסתרה גדולה של מה אין.
אין גיבוי!
סנכרנת iPhone ויש לך כפילויות? לא ניתן לחזור לאחור!
התקנתם תוכנה צד ג’ וכל המידע שלכם הפך לג’יבריש? אין דרך לחזור לאחור!
עובד ממורמר שפגם במידע? אין דרך לחזור לאחור!
טעות משתמש של מיזוג תיקיות, מידע שנפגם כתוצאה מעבודה לא מקצועית של טכנאי, עדכונים של מערכת אבטחה שפגעו במידע ואין דרך חזרה.

איך מגבים את Office 365?

BackupPro יודעת לספק מענה מתקדם של גיבוי שירותי ענן ותדע לספק לכם מענה מקצועי לשמירה והגנה על המידע שלכם. לא משנה אם נפגעתם מוירוס, מטעות משתמש, האקר, או תוכנה צד ג’.
מערכות מתקדמות שעובדות באופן אוטומטי ויודעות לבצע גיבוי יומי מתקדם למידע. מערכת הגיבוי מאפשרת שיחזור לאחור לתיקיות דואר, לוח-שנה ואנשי קשר. לפי תאריך, כשחזור לתיבה המקורית או לקובץ מקומי.

איך עובד שירות הגיבוי?

שירות הגיבוי כולל גיבוי לשירות Exchange Online שמחזיק ומנהל את המידע השמור בתוכנת הOutlook ושירות SharePoint Online, שמנהל קבצים ובסיסי נתונים עבור לקוחות בשירות. מערכת הגיבוי מתחברת לשירות הענן ומבצעת גיבוי יומי למידע.
בכל מקרה של תקלה, מכל סוג שהיא מרכז התמיכה יבצע שיחזור מהיר של המידע הנדרש. כל שינוי או מידע שהשתנה יחזור למצבו התקין תוך זמן קצר.
ניתן לשחזר את המידע ישירות לשרתי הענן של Microsoft או לייצא אותם כקובץ חיצוני.

גיבוי SharePoint

דוגמאות אמיתיות

  1. מידע משוכפל
    התקלה הנפוצה ביותר – סנכרון טלפונים חכמים גורם לתקלה שכיחה יחסית של שכפול רשומות. בגלל רשומה פגומה או תקלת סנכרון אחרת, הטלפון נכנס ל”לופ” ומשכפל רשומות. תיקיית אנשי הקשר יכולה תוך שעות בודדות להגיע מ-2000 אנשי קשר ל-150,000 רשומות.
    הצילום מטה מתיבה של מנהל מכירות של אירופה והמזרח התיכון של חברה בינלאומית גדולה שהמידע שכפל את עצמו לאחר סנכרון אייפון חדש.
    תקלת סנכרון - מידע ששוכפל
  2. שיבוש אזור זמן
    תקלה זו הגיעה אלינו אחרי שמשתמש ניסה לסדר את לוח השנה שלו על ידי תהליך של יבוא ויצוא מידע באופן לא מקצועי. לאחר היצוא כל הפגישות הופיעו בשעות לא נכונות, כתוצאה מאזור זמן שגוי שהיה במחשב החדש, שגרם לשיבוש הנתונים גם לתיבה בצד השרת וחייב שיחזור מידע.
  3. מידע שנפגם
    תיקיית אנשי קשר של בכיר בחברת השקעות שנפגמה אחרי סנכרון טלפון נייד על ידי טכנאי מחשבים של החברה.
    לחצו על התמונה להגדלה
    אנשי קשר - מידע שנפגם
  4. דוגמאות נוספות…
    מידע שהפך לג’יבריש לאחר התקנת תוכנה שהכילה רכיב סנכרון לOutlook.
    עובד שסרח ומחק מידע עסקי רגיש.
    עובדת שהילד שלה “שיחק” עם המחשב וגרר מידע בין תיקיות.
    סל מחזור שרוקן אוטומטית למשתמש שרגיל לעבוד עם המידע שם כסוג של “ארכיון”
    ועוד אינספור מקרים של מידע שהשתבש והמשתמשים “לא יודעים מה קרה”…